Ne men oj bara nio dagar kvar!!!

Japp nio dagar kvar sen blire ROCK "N" ROLL!!!! :P Ska bli så jävla roligt!!!! En bra start på sommaren typ. =) Jaa veckan kommer bestå av jobb å roligheter. =) Samma nästa vecka :P Livet e underbart just nu känner jag. Jag har underbar familj å släkt. <3 Å underbara vänner som ställer upp för mig. =) Har jobb hela sommaren också så jäkla gött. =)

Sudden sov här inatt igen. De har gått hur bra som helst! Så nu kan han vara här hela tiden när jag inte jobbar så konstigt som jag gör. :P Idag så ska jag hjälpa farmor å handla. Sen lite senare på eftermiddagen så ska jag ner till degerfors med familjen för hör å häpna haha Storebror jag bli modell för en dag typ. Han ska visa upp kläder för en butik där nere. =) De kommer gå jätte bra.


" You made me cry, you told me lies
  But I can´t stand to say goodbye
  Mama, I´m coming home
  I could be right, I could be wrong
  Hurts so bad, It´s been so long
  Mama , I´m coming home"


"All I have is you
 It is all that I'm breathing for
 All I need is you
 Now I can't make it through
 I am losing you forever
 I am lost in pain without you
 I am leaving ground forever"


"Promise me, Promise me
I will be fine without you

Promise me, Promise me
Once more in my life to see you

Promise me, Promise me
I will be fine without you

Promise me, Promise me
Once more in my life to see you"





Rock on biaatches!!!! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0