7 Maj

Måndag idag å den e snart slut. Inte gjort så mkt idag umgåtts med min lilla bebis som sov här inatt igen. De går bara bättre å bättre. =D Åkte även förbi jobbet för att kolla ifall mitt sommarschema var färdigt å de var de typ som chefen sa. :P Hade ju vägarna förbi så då tänkte jag lika bra att checka läget. :P Sommaren ser jätte bra ut för min del mkt jobb men ändå ledig då jag vill vara ledig typ. :P Så jag e super nöjd. =) Just nu kollar jag på hockeey å lyssnar lite på musik. =)


" Jag vill bara känna på din kropp kropp hela natten
  Men mina vänner säger stopp stopp håll i hatten
  Men jag vill känna på din kropp kropp hela natten
  Men mina vänner säger stopp
  Jag vill att ditt hem blir där jag hänger min hatt"

" Svarlkar vinden värmer solen
  Ser du något bakom molnen
  Känner du lyckan genom sorgen
  Jag har inget mer än mina tankar"

" Trumma trumma trumma trumma trumma
  på din dumma melodi
  Trumma samma dumma takt
  så seg och du blir dömd för svineri"

" Nobody Is perfect but I´m pretty fucking close
  And I´m here to give you all a heavy heavenly dose
  I think you better listen cause I know who you are
  And I think that you should treat me like a superstar"

"But you didn't have to cut me off
  Make out like it never happened and that we were nothing
 And I don't even need your love
 But you treat me like a stranger and I feel so rough
 And you didn't have to stoop so low
 Have your friends collect your records and then change your number
 I guess that I don't need that though
 Now you're just somebody that I used to know"

"Du och jag under täcket, baby
 Det har gått flera veckor, baby
 Sen vi låg där hos dig och du frågade mig,
 Ska vi göra något äckligt, baby
 Jag blev tagen på sängen, baby
 Jag låg där naken och ängslig, baby
 Men det kändes okej, när du visade mig
 Hur man gör nånting äckligt, baby"

 Sööt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0