20 Maj

Japp snart e då maj månad också slut!! Helt sjukt vad tiden går fort men de gör inget har bara en massa roligheter att se fram emot denna sommar. :P Börjar jobba den 1 juni å den andra juni e de lite vinkväll hos mig med jobbarkompisarna. =) De ska bli riktigt roligt! Men redan nu i maj ska jag på konsert i huvudstaden med storebror pappa å pappas jobbarkompis. De ska också bli roligt! Ja å alla som känner mig vet nog vad de e jag ska lyssna å se på. Hahaha ;) ROCK IS THA SHIT!!!! :P

Sen så fyller en nära vän år också så de måste ju firas lite grann iaf. :P
I veckan väntas jobb i två dagar å imorn ska jag å Jeanette (äntligen) :P jobba ihop! =D De var ett tag sen vi gjorde de så de ska bli extra roligt!

Ja å ihelgen blev de lite tjejkväll med Pia i fredags å igår blev de lite fest med Pia å compani! :P De var riktigt roligt. Gick å la mig halv fem eller nåt sånt imorse haha


 Saknaar min lilla bebis!! <3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0