Tisdag.

Japp Tisdag var här å snart slut. Å imorn går vi in i en ny månad. =) Bra de för jag vill ha sommar nu!!! :P
Idah så vakna jag nio gick upp gjorde mig iordning för att åka till arbetsförmedlingen å de gick jätte bra. =) Sen åkte jag å morsan å fika på bagarns. Mmm! :P Sen åkte vi hem för att baka bullar å biscotti. :P Bullarna e färdiga väntar bara nu på min biscotti med smak av saffran. Fick de receptet av en på jobbet. :P Jätte gott.! Imrn kväll väntas jobb. :P Tillbaka på min gamla avdelning. Har inte blivit så mkt jobb där så hoppas jag får mera för jag saknar verkligen personalen där. :P De e så himla roliga å umgås med både på jobbet å utanför jobbet. =) Jag trivs på alla avdelningar jag e på, på Lötängen. Å så fick jag en avdelning på Saxlyckan också å där trivs jag med. =) Jätte snäll personal. =) Ne nu ska vi fika här å smaka på de vi bakat. =)



Waiting for the one
The day that never comes
When you stand up and feel the warmth
But the sunshine never comes
No, the sunshine never comes



ROCK ON!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0