Måndag.

Japp då var de ny vecka igen å snart slut på Januarimånad. Tiden går fort. Har snart bott i min lägenhet i en månad. =) Woohoo!!! Idag så har jag gjort lite ärenden köpt nya skor :P Å städat ordentligt i lägenheten å fixat å donat här. :P Sen var de tvättdag också så nu ska jag bädda nytt i sängen. Mmm så gött när de e nytvättat i sängen så himla sköönt. :P Imorn så ska jag först till arbetsförmedlingen å sen ska jag hem till mamma för vi ska baka bullar å Biscotti med saffran. :P De e så himla gott!!!! Sen får vi se va dagen har att erbjuda.




Hear me now
Words I vow
No fucking regrets

Fuck these chains
No god damn slave
I will be different

I'll stand here defiantly
My middle finger raised
Fuck your prejudice







This is who we are
This is what I am
We have nowhere else to go
Divided we will stand




So close no matter how far
Couldn't be much more from the heart
Forever trusting who we are
And nothing else matters




ROCK ON BIATCHES!!!!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0