Helgen i helhet!

Ja helgen har varit jätte bra. Började i fredags att jag, familjen å Jeantte åkte in till Örebro för då stod shopping på schemat. :P Sen åkte vi hem å då åkte jag hem till min morbror å mina ksuiner med sudden så de fick busa lite med han å så fick jag mat där. :P Så jag slapp all disk å laga mat haha :P I lördags så följde jag med min mormor som sällskap in till Örebro för hon skulle göra mammografi. Sen åkte vi på loppis först i Örebro sen här hemma. Sen åkte jag å morsan ner till stan för att köpa hundmat. Sen lite senare på eftermiddagen gick jag hem till mina kusiner igen med sudden å fick mat igen :P Vissa har de riktigt bra! mohaha Jag kom hem halv ett inatt därifrån :P Hade skitkul min morbror visade lite bilder från deras bröllop å sen lite klipp från youtube å så lyssnade vi på bra musik. ;) Tur en har så himla snäll å bra släkt när livet känns piss ibland.
Idag söndag så vakna jag nio utav att Sudden ville ut. <3 Så gick ut med han å sen blev de frukost för oss båda. :P Sen åkte vi hem till mamma å pappa sen bar de iväg till elgiganten för att köpa dammsugare så de enda som fattas nu är en mikro som jag ska få av mormor. <3 =) Nu snart blire lite jobb också så ska snart börja gå till jobbet. =) Sen när jag slutar så blire att gå hem å laga lite mat. Blev så sugen på tacos så jag har köpt de så ska göra iordning de sen. :P Sen fortsätta göra de trevligt å mysigt i lägenheten. =)




Rock ON!!!!!!





 Machine Head!!! Favvo band nu helt klart!!!! <3<3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0