22 Januari

Idag så vakna jag halv tio utav att Foppa pussa mig i hela ansiktet. =) Så de var bara att sätta på sig kläder å gå ut med han. =) Sen blev de frukost å sen vid halv ett åkte jag hem för att hämta upp pappa å Sudden för vi skulle åka till Lunedet å gå en lång promenad. =) Så både jag, pappa å hundarna fick motion. =) Sen klockan tre var de käk hemma hos mamma å pappa. Robin å hans sambo var med också. =) Sen åkte jag hem till min morbror å mina kusiner. =) En händelserik dag helt enkelt. :P Nu sitter jag här i soffan å ska kolla på film men har inte riktigt bestämt mig vilken. :P



   Peeeace!!!!

Kommentarer
Postat av: Jeanette

oooo, uppdatering! :) jag gillar!!! :D

2012-01-23 @ 17:53:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0