Ooppps i did it again!

På stränga order från Jeanette så ska jag börja skriva på allvar här. :P


Jahopp var ska jag börja haha Ja de var ferre ihelgen som var SJUKT roligt!!!! =D
Vill ni se bilder checka in hos----> http://jeaanetteee.blogg.se/ 

Ah iaf idag så har jag å Jeanette kört mkt bil. Båda två har kört min fina vita audi haha :P Mötte polisen två ggr de fotograferade oss ;) höhö

Ah sen e de som vanligt när vi umgås vi dampar loss lite å skrattar =D Alltid lika roligt att umgås med den bruden! <3

Jaa vad ska jag berätta mer.... Sudden e nu 4månader... hmmm jag ska te stockholm den 3 Novermber å se MACHINE FUCKING HEAD!!!!!

Men innan de så ska jag te Ullared med Mamma,Mormor, Jeanette å henns mamma Karin å fler old people. :P Ska bli riktigt roligt de med. Ah de händer en hel del iaf i Emmas liv! Höhö
Nu vet jag inte vad jag ska skriva mera..... Räcker detta Jeanette???!!!   ;)


Over and Out!!!  Peeeace!

Kommentarer
Postat av: Jeanette

helt klart godkänt inlägg! någon bild hade dock inte skadat! helst en bild på mej! Så vill jag gärna se att du nu skriver ett inlägg varje dag, men de är även okej att skriva ett inlägg varannan dag! så det blir godkänt, kan tyvärr inte ge högre betyg än så!

2011-10-05 @ 22:47:55
Postat av: mee myself

Okej ska försöka! Okej lägger ut en bild på dig imorn å en låt! Ska försöka göra de varje/varannan dag!

2011-10-05 @ 22:50:12
Postat av: jeanette

bra! då höjs mitt betyg! :)

2011-10-06 @ 10:29:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0