Ne men e de redan helg!? :P

Ja tydligen e de redan lördag!! Mohahah
Idag/kväll blire myspys med frugan. Vi ska snart åka till maxi å köpa lite mat som vi ska käka ikväll med lite gott vin till. :P De ska blir gör kul å mysigt. Alla e välkomna ;) höhö

Igår så träffa jag först Amanda. Vi tog en fika på Som Hemma. De var jätte roligt att träffa henne (äntligen) =D Var jätte länge sen vi umgicks å de ska de bli ändring på. Alla som känner mig vet att bros before hoes eller hur de stavas gäller för mig. Älskar mina underbara vänner!! <3

Sen hämta jag frugan vid ett å så åkte vi hem först för att sen hämta farmor som skulle handla på maxi. Jag brukar hjälpa henne med de. Sen när de var klart så åkte vi hem med henne igen. Sen blev de en visit hem till min morbror å mina kusiner. =D <3 De e ju så himla roliga haha De blev en stund där iaf jag skulle först bara fixa min dator å lite filmer hehe men vi blev kvar å jag baka med min kusin Emelie medans frugan min Jeanette fick stå ut med min lilla kusin Hanna haha :P Men de var roligt. =) Sen blev de att åka hem å kolla på Idol som söööög!!!! Herregud varför rösta inte svenska folket ut dem som inte höll måttet liksom.! Dem har en vecka på sig att printa in låten i huvet! Hallå hur svårt kan de vara!!!?? 

Idag lördag e de myspys med frugan!! =)  Åh jag ska inte glömma nu en låt å en bild till hennes ära.! <3



Jag skulle ge dig
Allting du pekar på
Men bara när du inte hör
Vågar jag säga så

Jag kan inte ens gå
Utan din luft i mina lungor
Jag kan inte ens stå
När du inte ser på
Och genomskinlig grå blir jag
Utan dina andetag








Peaace!! <3

Kommentarer
Postat av: Erica

Va fina ni är :)

Snart äre fest!!!! :D

2011-10-23 @ 20:33:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0