Elva-Elva-Elva

Ja idag e de fredag å senare idag bär de av hem till Tobbe med min morbror å hans familj. =) Vi ska bada badtunna. :P Har inte riktigt bestämt mig än om de blir att dricka litte öl. hehe :P

Ja idag så har jag faktiskt inte gjort så mkt. Bara chillat. Å de e väldigt skönt att göra de ibland. Igår satt jag hela två timmar å skrev om mitt CV plus ett personligt brev. =) Blev mycket nöjd med resultatet. Nu måste jag bara leta fram mina slutbetyg också haha vart jag nu har lagt dem.

Kanske ska skriva lite om mitt möte med Machine Head mohahah :P Helt f'cking awesome var de iaf. Den 3:e November åkte vi upp till huvudstaden för att kolla på Machine Head å en massa förband till dem. Puffen hade fixat backstage pass till oss alla. Så innan dem skulle upp på scen gick vi ner till logerna ;P Jag var i himmelriket!! :P Träffa först trummisen Dave, prata ganska länge med han sen skulle han in i logen å göra sig redo. Sen kom den ena efter den andra å till sist kom Rob. WOW säger jag bara. Trodde inte han skulle vara så kort som han var haha jag var längre än honom. Men guud så het han var haha :P AS HET!! som jag brukar säga. :P Ah sen träffa jag förbanden också som var Bring Me The Horizon, Darkest Hour och Devildriver. Fasiken vilka snygga as en del hade i banden haha å BMTH e ju typ i min ålder så de var ju inge fel å stå kika litte på dem inte. :P Råkade gå in i sångaren i bandet innan dem skulle upp på scen haha Jag bara oj förlåt sen kom jag på vad fan han fattar inte vad jag säger på svenska så då sa jag Oh i´m sorry. Han svara Okey Okey haha Ah de var en rolig å händelserik dag/kväll/natt. Fick mig en ny kompis som heter Åke också. Haha Jaa kan bara säga så här umgås med han du får inte någon tråkig stund haha :)

Nee nu tänker jag inte avslöja nåt mera som hände där borta ;) höhö
Nu ska jag packa litte grejer som jag ska ha med mig sen. =)
Ha de gött nu allihopa!!!

Peaace!!

DAgens låt är ju självklart en MAchine Head låt:

Sweet caress grazes my skin.
It's loveless, these hooks sink in.
Behind an angel's disguise, an insect preys.
Mandibles cut like a knife, the reckoning


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0