FREDAG!!!

Dagen började att klockan ringded klockan 05,00 å då var de dags att åka till jobbet. :P Cyklade iväg tjugo över 5 hemifrån stämpla in på jobbet halv 6 typ. Sen jobba jag till klockan 12 eftersom de e fredag idag. :P Annars jobbar man till 2. Sen hämta Emmelie mig för vi skulle träffa Erica å Jeanette på stan å käka lunch. Det blev på Som Hemma. Tog som vanligt en Club Toast. :P De var smarrigt sen köpte vi lite dryck för helgen bravader hehe Nu så har jag precis duschat för jag jeanette å emmelie har ZUMBAT! Det var skit kul!!!! De blire fler gånger. :P Nu ska jag käka sen gå till Jeanette för vi ska ha fredagsmys på bion. Vi ska se Baksmällan 2. :P Hoppas den e rolig har sett lite å hört på reklamen så hoppas hoppas den e bra. :P

Nee nu måste jag gå hehe

See yaa later! :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0