Beautiful Dangerous!

Jaa den låten spelas för fullt hos mig! :P Den e så himla bra!!! LOVE IT!!! :D

Jaa imorn åker jag till Ullared med mamma, mormor, å min morbrors sambo. :P Ska bli riktigt roligt. :D

Jaa å en glad nyhet till e att jag har fått lite extra jobb fram till den 23 maj :P så jäkla gött. :P Då har man någe att göra om dagarna liksom. Så jag fick boka om min körlektion på torsdag till nästa vecka istället men de gjorde inget. :P Nu jäklar ska jag ha de där körkortet. Ska bli sköönt när man får de, en känner sig fri typ hehe man kan åka vart man vill å när man vill. :P

Ah just nu e livet Beautiful Dangerous ;) hehe

Jaa de e tur jag har min musik ibland också. ;) Gött å få lyssna på lite hårdrock så man kan få samla sina tankar om saker å ting.

Favvo artister/Band just nu är:

Guns N' Roses
Slash
Metallica
Volbeat
Korn
Rammstein
Slipknot

Jag har ju kollat mycket på filmer nu hehe :P nu när jag inte har gjort så mycket om dagarna när de har varit dåligt väder. De här har jag kollat på:

Dear John
Remember Me
Eva&Adam- Fyra födelsedagar.....
Sherlock Holmes
Dumma Mej
Saw- dem två senaste
Robin Hood

Ah de var några som jag kommer ihåg men har sett en hel del haha :P

Jaa å så har jag kollat klart på alla tre säsonger av SOA shit!!! Fasiken vilken bra serie asså!!! :P Väntar på att en fjärde ska komma nu. Såå himla spännande nu hehe :P Ah så nu ska jag kolla på alla säsonger av SATC :P de blir roligt.

Ne nu ska jag sova ;) först en film hehe för ska upp om typ 4-5 timmar haha

Sov gott
Å puss alla mina jaa vad jag nu kallar er där ute i världen! ;)


 Lägger in denna på Lillebror Petter å Jag i Göteborg!!! :P Så jäkla roligt! Måste göras om! :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0