Wednesday+Thursday!!!

Jaa igår var de onsdag å jag vaknade vid nio men låg kvar i sängen till elva för de var såå skönt. hehe :P Kollade på en film som hette Street Fighter. =)
Dagen var lugn, blev lite slappar dag men sen vid 4 så cyklade jag hem till min morbror för att vara barnvakt till mina kusiner. :D
Vi bakade en kladdkaka som man gjorde färdig i mikron. :P recept kommer lite längre ner. :P
Sen spelade vi Kinect som vanligt hehe :P De e så himla roligt. Jag ska iaf köpa xbox å kinect när jag har jobbat nu i sommar :P
Sen gick vi ut en stund till parken så de fick leka av sig lite till. :P Så jag tog med mig Lisa ut så hon fick sin promenad. =)
Sen när Per kom hem hjälpte han mig med min dator så nu har jag 3 säsonger av Sons of anarchy :P å sen säsong ett av Glee :D
Så nu har jag lite att titta på ett tag. Heheh :P


Idag e de torsdag å idag vakna jag redan klockan halv 6 å var jätte pigg. Men sen somna jag om igen en liten stund så jag vakna vid halv nio. Då gick jag upp eller ah snarare ner hehe å tog lite frukost. Å nu bakade jag kladdkakan igen för mormor kom på besök nu så vi fika lite. :P Vi planerar lite för jag ska åka på kryssning med henne. Fick som en lite tackpresent. =D Åh sånt tackar man inte nej till hehe :P 

Sen så har jag ett problem haha jag e jätte sugen på att raka ena sidan på håret hehe :P Nåt riktigt snyggt snaggning :P

Recept: 
150g margarin
3dl socker
1,5dl mjöl
4msk kakao
2tsk vaniljsocker
2ägg
Smält margarinet sen tillsätt ingredienserna i ordningen som de står. Alltså sist äggen. 
Sen 6-7 min i mikron sen e den färdig. 
Enkelt va!? :P

Dagens Heting:



Musik som spelas: On the floor- Jennifer Lopez
 

Kommentarer
Postat av: Jeanette

update please! ;)

2011-04-08 @ 16:49:13
URL: http://jeaanetteee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0