The Fighter!

Söndag:
JAg var ledig i helgen å de var rätt skönt å bara slappa i soffan hehe :P Igår blev de bio med de bästa. Jeanette frågade om jag ville med å se The Fighter å de e väl självklart att jag ville hehe :P Den var as bra!!! En mycket sevärd film. Den var verklighets baserad också. Å så var de inge fel heller att Mark Wahlberg var lite halvnaken ;) höhö Men Christian Bale usch vad hemskt smal han var men han spelade ju en knarkare så inte undra på han var så smal liksom. Men den var så himla bra asså. Man levde sig typ in i filmen å bara typ kom igen slå han slå han haha :P Ah de var den bästa filmen jag sett på länge.

 Damn what a body!!!!

Måndag:
Idag sken solen :D så himla skönt. Jag fick jobba idag 7-14,30 =D Så när jag gick till jobbat halv 7 så var de ljust ute. Äntligen liksom!!! Äntligen e de sommartid :D Man blir så himla glad å speciellt när man går med ipoden i öronen med bra musik också. Ah de gjorde dagen typ hehe :P

Men nu sitter jag här åh tänker shit faan inte nu. Jag blöder lite näsblod men inte mkt som tur är. Så jag hann att ta en dusch Octostim nässpray. Så de ska hjälpa. Men de e ju så himla torrluft på jobbet så min näsa blir helt torr å då börjar jag blöda näsblod å de e inge roligt. Kan ta flera timmar innan de tar stopp.

Ah de var min dag imorn blire att möta Jeanette efter hon jobbat färdigt så blire en lunch på stan å sen följa henne till Lötängen för möte. =D För om jag/vi har tur så får vi jobba ihop i sommar!!! :D

Pusss på er alla <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0