1Juli!

Jaa nu har vi gått över till månaden Juli. Shit vad tiden går fort!! För fort tkr jag. Om några dagar fyller jag 21 år!! Åhh jag börjar bli gammal haha Fast 21 e väl inte gammalt. hehe
Jaa nu har jag jobbat två veckor på Löta.. Bara 7 veckor kvar :P

Ne de händer väl inte så mkt i mitt liv just nu förutom jobb. Jag kollar runt lite på Turkietresor också e väldigt sugen på att åka efter jag slutat mitt sommarvik. :P Men vi får se hur de blir med de. Imorn blire nog att åka in till Örebro för att shoppa lite. 

Låtar som går på repeat hela tiden hos mig: 
Avenged Sevenfold- Nightmare
Avenged Sevenfold- Welcome to the family
S.O.A.D- Radio/Video
S.O.A.D-  Toxicity
Arch Enemy- No Gods, No Masters
Arch Enemy- Bloodstained Cross
Korn- Word Up!

Jaa jag var ju faktiskt på Metaltown i Göteborg såå de e väl därför de har blivit mkt rock den senaste tiden hehe
Älskar Hårdrock! <3 :P
Sen finns de många snygga/heta sångare eller gittarrister ;P

Ne nu ska jag ta mig en dusch å bara chilla sen å självklart lyssna på musik. :P

Pussssss




Detta e en bild på Lillebror, Petter å mig i Göteborg när vi var där i Mars. Petter e basist i Arch Enemy! :P Han blivit en väldigt bra vän. Festade senast med han nere i Göteborg när vi skulle till Metaltown! Dem var sviinbra Arch Enemy! =D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0