Whip my hair!

Idag (lördag) så blev de en lugn dag. På kvällen blev de en mys/film kväll med Janet. =D
På dagen softa jag mest e fortfarande förkyld men inte så farligt nu som de var tidigare i veckan. Fy vad sjuk jag var då.. Kunde inte prata, världens hosattacker, jätte förkyld och jätte ONT i halsen + HÖG feber. Mmm ingen bra start på denna vecka var de ju då inte men nu äntligen börjar jag bli frisk. Igår (fredag) var första dagen jag var ute på hela veckan. Då blev de stan en sväng med Janet =D sen hem för att kolla på tv å käk Kinamat. :P Det var riktigt gött! :P

Filmerna jag å Jeanette kollade på:

  Tooth Fairy



   The Proposal


Det blev en riktigt rolig å trevlig kväll. =)


Låtar som spelas för fullt just nu hos mig e:

Volbeat- Fallen
Oskar Linnros- Från och med du
Daniel Adams-Ray- Gubben i lådan, Förlåt att jag aldrig sagt förlåt, Lilla lady :P
Jay Smith- Like a prayer
Hoffmaestro- Call it off, Seize the day
Bruno Mars- Grenade, Just the way you are
Stone Sour- Zzyzx Rd., 30/30-150
Slipknot- Snuff
Willow- Whip my hair

Ahh mycket blandad musik. :P


  Mmm blev sugen på denna goding höhö ;P

Kommentarer
Postat av: Bäcka

Ååååh Tooth Fairy är ju så jävla bra:D

Måste kolla på den snart igen:)

2011-01-23 @ 12:22:05
URL: http://beecka.webblogg.se/
Postat av: jeanette

hahah så bra filmer!! :)

2011-01-25 @ 10:40:57
URL: http://jeaanetteee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0