Nytt liv ;P

Jaa nu har jag börjat mitt nya liv. Jag dricker sån där Allevo shake samt äter sånna där bars å man blir faktiskt mätt! :P Å de e jätte gott också. Jag började i måndags å de går skit bra! Jag äter bara kvällsmat som mat asså frukost å lunch blire sån där shake :P Sen så går jag ut på mera promenader samt så kör jag hemmagym hehe asså ja tränar hemma med lite grejer samt kör armhävningar å massa situps. Men snart ska jag köpa mig ett kort på träningslagret å köra rejält igen :P Å jag äter bara godis på LÖRDAGAR!!! Å hittills har de gott superbra! =D


Kommentarer
Postat av: Becka

det låter bra det :D då kan du ju komma på mina zumba pass :D

2011-01-24 @ 20:19:52
URL: http://beckasays.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0