Gööttt! =)

Gött Sverige e till semi! Hoppas de kan få en medalj åtminstone så avslutar coachen i töpp! =D



Denna vecka har varit en träningsvecka.. måndag blev de en riktigt lång promenad på en timme å en kvart sen tisdag så blev de först gymmet på förmiddagen, var där i två timmar sen senare på kvällen så var de dags för fotbolls träning =) Onsdag så var de gameday:P men de gick inte så bra haha åh idag torsdag var de fotbollsträning åh imorn fredag blir de nog en promenad om de går haha de känns i benen å i hela kroppen att man kört fullt ös liksom :P men de känns gött.

Yees nu sitter man här å e faktiskt inte trött utan trött i kroppen de får nog bli en film idag med :P hehe

Åh i helgen så e de en super snäll m.m brud som fyller 21 år!!! =) Åhh längtar tills jag fyller 20 !!! :P
Åh jag längtar tills jag ska åka ner till GÖTEBORG!!!! =D Ska bli såå himla roligt =D

Nee nu ska jag nog slå på filmen

Gnajt everybody!! =D

  Hittade en gammal bild från förra året då Amanda fyllde 20!! =) haha

Kommentarer
Postat av: martina

du har inte lust att hitta på något nån dag här ? går ju så lång i mellan annars :) saknar !

2010-05-21 @ 10:34:02
Postat av: mee myself

Jovisst =D saknart jag med får ta en fika eller nåt :P vore jätte roligt <3<3

2010-05-21 @ 18:42:13
Postat av: martina

jaa det måste vi tamejfan göra ! när kan du ? :)<33

2010-05-23 @ 16:55:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0