=)

Värsta gött Sverige vann mot Canada med 3-1 de trodde jag verkligen inte... Trodde de skulle få stor stryk haha men så var de icke =D De har gått riktigt bra för oss =D

Idag så hade vi ljusparty också de var riktigt roligt :D å så bestämde jag å Emmelie att vi ska gå på bio nästa vecka :D värsta kul :P Vilken helg vi kommer att ha först bio sen party :D värsta goigt =D

Å så blev de 2-2 på matchen (söndags) värsta gött fick en pinne iaf :D så nu ligger vi sexa å inte sist :D Imorn e de dags för träning men eftersom jag fortfarande känner av låret så blir de en lugn träning inte för mkt hack eller hur jag ska förklarar =)

Ne nu ska jag titta på film kollade på Hellboy igårkväll så nu blir de Hellboy2 =D så jäkla bra filmer :D

Natti natt sweet dreams!!! <3<3<3




Kommentarer
Postat av: martina

go sweden go sweden go sweeeeeeedeeeeen !

2010-05-19 @ 18:17:14
Postat av: jeanette

sverige är bäääääääääst!!! :D

2010-05-20 @ 10:03:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0