Träningsdag=)

Igår tisdags så blev de en träningsdag, först så blev de IndoorWalking. det var super roligt å väldigt bra träning för mig. Så de blir de mer gånger. =) Sen klockan halv 8 så var de dags för fotboll, men tyvärr så var de bara 4 st, Kickan,Jenny C, Ida och Jag. Men kul hade vi eller ah när vi fick pass av nån då hehe :P Vi fick spela med herrarna istället. Det var annorlunda hehe men givande för konditionen men tyvärr så gjorde de så ont i benhinnorna att jag inte kunde ge ännu mer på planen. Å idag så känner jag av de, tur de e vilodag :P Ne nu blire lite tv å imorn blir de ännu en träningsdag först easyline sen fotboll =)

Å i helgen blire party!! :D

pusss å kraam <<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0