Helgen! =)

Helgen var mkt lyckad.. =) På lördagen blev de party!!!
Det var jag,Martina å Jeanette =) fy fan vad kul vi hade de hehe Martina å Jeanette drack bacardi grand melon å jag drack cider samt Champagne som martina å jeanette fick smaka av så blev de en återblick till studenten :P Vi blev rätt så runda om fötterna ;) hehe om ni fattar först var vi i lägenheten sen drog vi te statt :P så himla kul å de var mkt folk ute också så de var roligt. Det tjejor får vi ta å göra om tkr jag :) å de snart :P hehe

Här kommer lite bilder:
 Jeanette i början av kvällen=)
 Jag i början av kvällen

 Martina i början av kvällen =)

 Blev några drinkar :P

 Blev sugen på min champagne å de var supergott :P

 Party !! =D

 Party like a rockstar!!

 =) wohooo

 Pösss

 Party eller vadå ;P

 Skål! :P

 Bötten upp! =D

Puss <3

Kommentarer
Postat av: jeanette

haha vilka roliga bilder! :Dhaha

2010-04-01 @ 16:07:33
URL: http://jeaanetteee.blogg.se/
Postat av: mee myself ;)

hehe eller hur har mera men visste inte om jag fick lägga ut dem hehe :P men kul de hade vi!!! =D

2010-04-01 @ 17:35:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0