Tisdag! =)

Helgen som allti allo! :

Börjades i fredags.. Emmelie hade sexparty *fniss* Det var hur kul som helst samt intressant :P Vi små draqck å sånt å sen blev de utgång! =) hur kul som helst var de :D annars brukar de inte vara de längre när man går ut men nu så hehe :P
Lördag så var de inflyttningsfest som gällde :P Det var också hur kul som helst haha :P de skulle bli en lugn lördagkväll tänkte jag men icke sa nicke :P De dracks å dracks å de roliga var att jag skulle upp å jobba dan efter å jag skulle jobba 7-21 haha men de gick :P
Ah de var väl helgen som allt... Igår spelade vi match mot bråten å vi VANN!!!!! Känndees helt underbart :D hur kul som helst =) Åh idag så gick jag å Jeanette runt barkbanan =) de var hur sköönt som helst =) sen blev de en sallad på amadeus som lunch! =) Nyttiga samt hurtiga hihi Helgen kommer inte bli lugn nu heller haha de blir grillning hos Martina <3 hur kul som helst ska de bli =D

Åh snart så blir jag tjugo jag bara räknar ner tills de smäller hehe =D

Love <3<3<3

                                       

Kommentarer
Postat av: martina

haha låter som en riktigt bra helg emma, lev livet för fan :D haha. naaw vad gullig du är ! <33 har inhandlat allt så det enda du behöver ha med dig är din sjuka underbara humor :) älskar dej emma ! <3<3 är så glad att du finns i mitt liv !

2010-06-08 @ 21:08:39
Postat av: mee myself

Hihi jasså har du redan handlat allt!? vad du e goo!!! Love yaa too you know!!<3 E väldigt glaad jag har DIG med!!!<3<3 yees jag tar med mig min sjuka humor haha :P Å tack för inbjudan!! =D

2010-06-08 @ 21:21:28
Postat av: martina

party all night long :) men du ska väll med u7t på kvällen ? vi ska så supa järnet emma ! puss foppa från mig !

2010-06-09 @ 14:24:42
Postat av: mee myself

haha jaa jag tror de :D =) om vi går in innan elva för har dåligt med cash nu asså :/ hmm som vanligt hehe men jag e på vettu :D joo när ska jag vara klar ;P yees ska ge foppiloppa en puss från dig =D pösss <3

2010-06-09 @ 16:57:21
Postat av: martina

jaa jag är också aspank :( men vi drar innan elva vettu :) jag är hos dig kvar över sex tänkte jag :) så står jag där i min pärla till Gottfrid :) pussss<3

2010-06-09 @ 19:01:39
Postat av: mee myself

gött de =D ah men då står jag redo å e klar =D <3 Åh min älskade Gottfrid! tihi :D

pusss <3<3<3

2010-06-09 @ 20:45:02
Postat av: martina

haha en vad gött emma ! :D haha blir kanoners det !

haha eller hur min pärla ! nart har du också körkort då blir det streetrace i stackfallet ! haha <3<3<3

2010-06-10 @ 09:17:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0