1 år sen!!!

Shit de var ett år sen jag tog studenten!! Ett år sen man blev arbetslös.. Ett år sen man gick ut i vuxenlivet. Å exakt ett år sen man var såå himla bakis men man ville göra om allt igen haha :P Uppe i aulan så sa jag till några i klassen att nypa mig i armen för jag drömmer men jag gjorde ju inte de å nu har de gått ett år!!
Åh jaa vad har man gjort då under detta år ;) jaa jag har jobbat å gör fortfarande som timvikarie i kommunen. Jag umgås med mina kompisar<3<3 Jag har börjat spelat fotboll igen :O haha Jag lever livet helt enkelt! Åh de tänker jag göra nu (leva livet) för man vet liksom inte vad morgon dagen kommer att hända... :( Jaa vad har man gjort mer har gjort en hel del iaf :P kommer inte ihåg allt nu men de kommer nog snart upp i skallen hehe :P









Imorn e de party som gäller :P kan säga så här : eller ah med bilder då haha ;)

       

Som sagt kan bara beskrivas med bilder hehehhe ;P

<3<3<3<3

Kommentarer
Postat av: martina the only

op3 op3 op3 shalalalala ! sjukt underbar dag och jag saknart ! min syster gick ut univeritetet igår och jag tjöt som en lite unge ! haha , så himla fint ! ikväll blire ferre för hela slanten, tack för att du finns emma ! <3

2010-06-12 @ 10:59:22
Postat av: martina the only

haha på kortet på mig o nettis så ser man verkligen vem jag "liknar" hahahahah. klockrent !

2010-06-12 @ 14:22:25
Postat av: martina(jeanette)

vi 3 äger alla jävla fester so vi kommer till!!! fy i helvete!! när vi väl sätter igång finns det ingen återvändo!!!:D

2010-06-12 @ 20:33:58
Postat av: martina

tusen tack för igår emma ! hade verkligen en superbra kväll ! ni förgyller mit liv ! <3

2010-06-13 @ 20:08:53
Postat av: mee myself

Tack själv! :D Mee too de gör vi om igen :P Ni båda förgyller mitt liv med!! Om ni bara visste hur mkt ni betyder!<3<3<3

2010-06-13 @ 20:12:00
Postat av: martina

aaahw ! sötunge ! klart vi gör om det snart igen, men fy hur jag mådde igår. usch ! haha. du är underbar !<3

2010-06-14 @ 08:58:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0