When the drugs don't work no more, you get high on life!!

Igår blev de nästan en hel dag med Jeanette. =D Först så käka vi å fika hemma hos henne sen drog vi solade med hennes mamma... De var riktigt gött :P sen fick jag värsta backflashen hehe bodde ju ändå i 18 år vid karlbergs området så man tänkte tebaka lite där. :P ah sen så blev de bio!! Den var såå himla bra! Vi såg Ecplise. Åhh kan inte sluta tänka på filmen eller filmerna haha man blir så himla kär.. man kan inte beskriva känslan man får efter filmen. Ah kan ju säga så här de tog ett tag att somna iaf ;P

Idag så har jag äntligen tagit modet att bada i våran pool hehe :P Det var såå himla varmt i luften så där äckligt varmt så jag tänkte nee nu hoppar jag i japp de gjorde jag å de var såå himla skönt.

Fyller år om tio dagar!!!! =D Å så längtar jag tills nästa vecka precis för då e de party!!!!! Såå jävla fucking party!!!! =D hehe

Nee som om man ska kolla på en film. hmm vilken ska man välja :S :P
Det får blir Avatar! hehe så får man drömma sig bort igen :P

Lovveee <3<3<3<3

 Het

 Hetare

 Hetast!!!



 Snygg

 Snyggare

 Snyggast!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0