24-31/1

Nu har jag kommit hem efter att ha sovit en vecka i min brors lägenhet med Jeanette. Det var riktigt roligt, ibland så skratta vi så vi fick ont i magen haha Vi hade verkligen mypys =D vi lagade mat å städa vi gjorde allt själva till å med diska hehe =)
De kommer bilder på vad vi har gjort i lägenheten =)

Vi hade typ en lyxvecka haha vi lagade bara lyxmat :P men de var super gött! Å vi gjorde efterrätt också Pannacotta de var mums :P

De började i Söndags vi var först barnvakt till min kusin Hanna å hon ville åka pulka så de gjorde å vi tog även med Foppa så han fick sin promenad =) Det var jätte roligt jag åkte pulka jag med, de var så länge sen jag gjorde. =) Sen åkte vi till lägenheten å vi packade upp å satt oss å planera matveckan hehe Men på måndagen blev de ändringar de blec donkan då haha men de gjorde inge alls :P Men annars höll vi oss enlingt planerna. Det finns så mkt att skriva vad vi har gjort, vi typ gjort allt man kan haha vi har gjort stan Jeanette gjorde fynd =D Jag har klippt mig =) ah en massa saker har vi gjort =)

 Jeanette går med foppa å Hanna upp med pulkan =)


 Jag stod kvar nere för att ta kort =)


 Nu e de uppe på toppen =)


 Foppa hade jätte kul =)


 Hanna ville inte åka mera pulka...


 Jeanette hitta Foppa som hade sprungit iväg =)


 Så då tänkte jag ne nu ska jag åka pulka..


 Å de var så himla kul =D skratta så jag fick ont i magen..


 Å fort gick de andra gången haha


 De gick så fort att jag nästan åkte ner te fotbollsplanen =)


 Vi satt å planerade veckan
 Vi tog oss en varsin cider =P
 Det var mums :P
 Vi hade de riktigt myspys =)
 Vi kollade på Björn Gustavsson =) å gud vad vi skrattade vuiopp med händerna! Okaj!
 Sen lagade vi mat också under veckan detta är Flygande Jacob :P
 Maten :P
 Myspys =)
 Me and Janet! =D
  Vi gjorde en jätte god sallad också =)
 Mmm Mums :P
 Ännu mera mat :P
 Jag nyklippt =)
 Me like =)

Ja just de mormors hund har fått valpar värsta söta =) <3







Kommentarer
Postat av: jeanette

hahah jaaa, det va en väldigt intressant vecka!:P men du!! ta bort den bilden när jag sitter å vispar ägg eller va fan jag håller på me:P mitt hår ser ju ut som ett jävla fågelbo :P hahah!!

2010-01-31 @ 22:24:13
URL: http://jeaanetteee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0