Onsdag 6/1 - Torsdag 7/1

Dagen börjar med att jag gör mig iordning för att träffa (Schh)Jeanette =), hon slutade jobba kl 13,00 sen gick vi från Solbringen till Nobelhallen för lillebror spelade match =)
Från Nobelhallen så åkte vi hem till mig för att hämta alla saker som behövdes för kvällen/natten/dagenefter =) Sen blev de Willys för att köpa frulle,godis m.m sen åkte vi till Jeanettes farfars lght, vi packade upp å gjorde iordning saker som dvd:n m.m Sen var vi såå hungriga att vi gick ner till Mr James för att keka pizza (eller som jag å janet sa pissa) mohahaha

De här två dagarna som jag spenderade med Jeanette de var riktigt roligt å hoppas vi gör om de =D Jag har nog inte skrattat så himla mkt på jääätte lääänge hehe :D

På torsdagsmorgonen kollade vi på rasmus på luffen.. ahahaha vi gjorde om filmen som bög pörr haha de var riktigt länge sen man såg filmen å de första jag sa när vi slog på tv:n var att Rasmus å hans bästa kompis Gunnar var bögar haha aja de var roligt då speciellt de jeanette sa i slutet av filmen hahaha

Han har redan gjort de!!! jag trodde jag dog haha vi har skrattat åt så mkt de här två dagarna :D så som reklamen för halv 8 hos mig haha Bonjour!! Jag har varit å köpt lite gräs å så står han fär med gräslök å säger så med en viss accent :D hahah ah mkt har hänt de här dagarna orkar inte skriva allt men jag har haft super duper roligt med dig Jeanette!!! =) <3 Love you!!

Lägger upp en bild å Janet jag säger detta bara en gång:   DAMN He's on fire!!!! ;) haha




Peace out!! =)

Kommentarer
Postat av: jeanette

hahahaha! vi hade så jäävla kul... tänk när vi har egen lägenhet emma! faan va rööj!!!! :) love you tooo vet du :D

2010-01-11 @ 13:22:14
URL: http://jeaanetteee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0