Helgen =)

Ja denna helg var inte som alla andra =) de börjades i fredags...

Fredag: Min morbrors sambo fyllde 40 år å vi hade planerat en eftermiddag på relaxen i gustavsvik =) de var riktigt gött må jag säga :P blir att åka in dit fler gånger:) på vägen dit så stannade vi på kronis i sandviken för de skulle ta ut pengar å jag skulle överraska med en flarra champis :P så jag försöker öppna flarran försiktigt men då händer de som inte fick hända haha jag öppnar flarran å korken den flyger utahelvete på en skylt nära en butik åh jäklar vad jag skrattade haha :P de kunde ha gått illa sa jag för mig själv så jag hade tur :P

Lördag: Min kompis Martina hade fyllt 20 år i veckan å vi firade henne på resturang :P de var riktigt god mat där.. Dagen började med att Jeanette kom hem till mig sen gjorde vi oss iordning snabbt :P å så åkte vi med våra saker till lägenheten för vi skulle sova där.. åh de var riktigt skönt man var hemma snabbt haha Kvällen/natten blev riktigt lyckad jag har inte haft så himla roligt på länge gud vad jag skratta å den kvällen behövde jag känner jag nu iefterhand :D å man mår som man förkännar dagen efter haha :P

Söndag: Jag å Jeanette vaknade klockan 12,40 haha sen så blev så hungriga att vi knallade ner till Max å käka:P sen när vi hade käkat klart så gick vi vidare till willys å köpte dricka å lite småått å gott sen kom vi tillbaka till lägenheten å satte på en film jaa vi hann å se typ 15 minuter av filmen haha sen kom Jeanettes skjuts.. Vi får ta en filmkväll Janet nån helg :D som vi gjorde en annan gång haha :D






Tack till alla som förgyllde kvällen/natten den var as rolig :D

kram på er alla <3

Kommentarer
Postat av: jeanette :)

jaa, det får vi allt göra:)

Asså jag hade så sjukt jävla roligt i lördags! åjaa, man mådde verkligen som man förkännade i går! :P

2010-03-01 @ 11:05:28
URL: http://jeaanetteee.blogg.se/
Postat av: Erica

Den där kvällen va fan den roligaste kvällen på mycket mycket länge. Allt va så himla kul, att träffa er alla och att bara snacka och slappna av.

Tack för att ni gjorde kvällen underbar!

Puss

2010-03-01 @ 23:56:41
URL: http://nittionollfemnolltva.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0