Dagen Onsdag

Onsdag e de idag å klockan e lite efter 22,00 =) Var ledig idag samt imorn å sen e de sista rycket =) De känns både positivt å negativt... Man vill ju ha ett jobb å gå till nu känner jag. Tjäna lite cash :P
Idag så vaknade jag vid 11 käka lite frulle sen vid halv tre kom min morbror å hämta mig för jag skulle vara barnvakt men de var inte så lång tid för Pia kom hem till tjugo i fem.. Sen så gick jag till Jeanette å där var även Sara =D Vi åkte ner till donkan å tog lite fika :P de var riktigt gött. Åh nu sitter jag här å tittar på tv men lyssnar även på musik. =) Just nu e de denna låt.. Som han sjunger för sin döde bandmedlem ='( Väldigt fin låt.

http://www.opiumofthepeople.net/ootp/2010/08/10/corey-taylor-performs-snuff-at-sonisphere 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0