Dagen som allti allo :P

Dagen började med att jag gick upp vid 12.. var riktigt trött så de var riktigt gött med en låång sovmorgon. Käkade lite frulle sen så gjorde jag mig iordning för klockan tre så skulle jag vara hos Arbetsförmedlingen för möte. Det gick rätt så bra så nu e de bara att sätta igång med arbetssökande igen.. hehe :P Nu snart ska jag åka iväg till min frisör, ska klippa mig å göra slingor =D Sen ikväll så e de fotbollsträning men har fortfarande ont i mitt lår sen sträckningen i söndags. Å jag har ätit min medicin sen i söndags å de var nog bra de för annars hade de nog inte blivit bättre... Om jag har tid så ska jag åka titta iaf =) Sen kanske de blir bio ikväll med familjen... =) Får se om de blir av......

Ne nu måste jag dra för snart ska jag avra hos Åsa.

Puss å Kram <3

 Vill ha SOMMAR nu!!!!!! =D

Kommentarer
Postat av: Erica

åhh jag vil också ha sommar.

och jag vill också klippa mig :P

vi ses imorn gumman!

puss <3

2010-04-29 @ 16:43:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0