Lördag 26/9 Söndag 27/9-09

Lördag: Dagen bestod av att jag vaknade hos amanda <3 sen kom mamma å hämtade mig för vi skulle åka te åtorpsmarknaden :D Lillebror å hans tjej var med också :) Sen vid 4 gick jag hem te jimmy å där var Jenny vi skulle ha girls night hos Ambar <3.. Vi som var där: Jag, Ambar, Jenny och Piia. Vi käka hemmagjord paj som Ambar gjort :P Det var så himla gott möms :P Å Jenny gjorde salladen den var också riktigt god :P Tog lite bilder ska lägga ut dem snart här :D Drack goda viner och så sjöng vi Lips :D Kort sagt .. UNDERBAR kväll/natt kunde inte haft roligare :D Tack alla för kvällen/natten den betydde väldigt mkt för mig <3

Söndag: Dagen bestod av whiskey hangover hehe ;).. vaknade runt halv 12 sen vid ett så skulle lillebror spela match.. som dem senare vann med 6-0 :D Sen blev de att dega i soffan hehe :D Å nu kollar man på Ensam mamma söker.. e bara tvungen att göra de hehe ;)


Dagens Heting: Chester Bennington

Chester Bennington


Dagens Låt: Erik Hassle- Hurtful

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0