21-10-09

God middag allihopa!!

Dagen började med att foppa hoppade upp i min säng å satt å kolla på mig så att jag skulle vakna. Man blev lite rädd först hehe men när jag såg att de var foppi loppa så blev jag glad. Han e bara för söt ibland.
Igår kollade jag på gamla bilder på foppa, från skottland och gamla minnen. =D Vad roligt man har haft den tiden man levt än så länge hehe. Jag skulle så gärna vilja åka tebaka till Skottland, det var så roligt där när jag å Malin fick åka dit med Eva å Solveig. =) Många roliga minnen därifrån =)
Ne nu ska jag fortsätta med mitt rum, jag började igår med de. Så de e nog lika bra att fortsätta. Till helgen blir de att möblera om.

Puss Å Kram =) <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0