2009 blir 2010



Usch vad tiden har gått fort, minns som igår att man började gymnasiet man var så himla nervös samt skulle man få nya vänner m.m Å de fick jag =)
2009 blev ett händelserikt år, kommer inte ihåg allt men jag tog studenten blev Undersköterska med inge jobb haha nerrå men hela sommaren hade jag jobb, åkte ner till Göteborg till Metaltown å såg en massa olika rockband kan nämna några.. VOLBEAT, SLIPKNOT, DISTURBED Å PAIN! den dagen var den varmaste dagen på hela sommaren nere i götet haha ja ni undrar säkert hur man såg men tänk er att mellan kl 13,00 till cirka halv 8 på kvällen satt vi vid egtt bord i öltältet så man blev ju solbränd.. man blev solbrän å inte full fast man drack typ 7 cider 2 öl samt 1 flarra vatten haha

Jo å jag kommer komma ihåg detta datum:

7 mars stod jag i globen för att se METALLICA ÅH fy fan vad bra de var asså de går inte att beskriva de man måste uppleva de för att förstå. James Heatfield ah kan bara säga fan vad het han va då man tyckte när man såg några klipp på youtube att han såg gubbig men nej de kan jag säga de gjorde han inte hehe :P Jag stod nästan längst fram åh de var som en dröm mitt hjärt bultade å när dem spelade nothing else matters asså jag skojar inte de kom en tår jag var så himla glad just då.

Ah de e något jag kommer minnas för alltid :D

ah som jag skriv tidigare de har hänt en massa saker 2009 fått en massa nya vänner =) <3 hittat tebaka till vänner <3

har säkert glömt någe men detta e vad jag kommer ihåg nu hehe


GOTT NYTT 2010!!!!!! PÅ ER ALLA!! <3


Kommentarer
Postat av: jaaanet ;)

hahahhaha!! jaa, dey här har vare ett händelserikt år! hoppas 2010 blir ännu bättre! :D:D <3

2009-12-28 @ 01:03:41
URL: http://jeaanetteee.blogg.se/
Postat av: jaaanet ;)

och gott nytt år på dej meed! :D

2009-12-28 @ 01:04:25
URL: http://jeaanetteee.blogg.se/
Postat av: Amanda

7 mars är verkligen ett datum man sent kmr att glömma, vilken upplevelse... WOW!! =)<3

2010-01-01 @ 23:12:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0