Den stora DAGEN har kommit!

Jajemän idag e de dags!!! Snart åker vi upp till huvudstaden för att se OZZY OSBOURNE!!!!! Wohooooo!!! =D
E hemma hos mamma å pappa nu å käkar lite frulle :P Sen lite senare ska vi åka å hämta brosan sen hämta pappa kompis å så bär de iväg!!! =) De vad som kommer hända idag/ikväll/inatt. haha

Igår började dagen med att jag å Jeanette käkade frulle ute på våran lilla altan vi har vid vårt hus. :P Jag tror vi satt nästan tre timmar å jaa de syns jag e jätte röd på armar på bröstet å ansiktet. haha men fyy fan vad gött de e med denna underbara värme å sol!!! =D Så man ska ju inte klaga nu när man har längtat efter sommaren! :P

Sen vid ett så blev de lunch på stan med Amanda. =) Bjöd henne på lunch för hon fyllde år i veckan. :P Sen så fick de bli lite jobb som inte var planerat haha :P Men de var riktigt roligt igår på jobbet. haha har inte skrattat så mkt som jag gjorde igår på jobbet.

Ne nu ska jag fortsätta här för snart bär de iväg! :P


ROCK ON Biaaacthes!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0