3 Maj

Jaa vi har nu gått in i Maj månad. :P Så sjukt härligt inte så långt kvar till sommaren som bjuds på massa härligheter med underbara vänner. Men de blir en massa jobba också. Solen skiner idag med så sitter hemma hos mamma å pappa med hundarna ute på baksidan. :P De e väl typ de jag saknar mest efter jag flytta att få sitta i lugn å ro å bara va. =) Inatt sov min lilla bebis hos mig. =) De går bara bättre å bättre inte ett gnäll igår haha :P Annars brukar han gnälla efter Foppa. Dem e ju bara för goa mina hundar. <3

Har funderat en hel del nu å har kommit fram till att jag hatar falska människor som rövslickar varann. Asså seriöst sitter å snackar en massa dynga om folk sen helt plötsligt bara åh ne men hej hur e de måste ju ses nån dag. Vi e ju typ nu BFF...  Jag orkar inte med dessa girldrama hela j*vla tiden!!! Lägg av med de!!!! De e ju bara för omoget. Väx upp!!! Märks att jag har vuxit upp med två underbara bröder. <3 För jag e verkligen inte tjej- tjejig. Jag säger som jag tkr till folk. Antingen tkr du om mig eller så hatar du moi. :P Så enkelt e de. Ne nu ska jag fortsätta umgås med mina hundar. Till helgen blire Ullared med jobbarkompisen från Löta. :P SKa bli så roligt! =D


Hittade lite gamla bilder från brosan lägenhet. haha den kvällen var rolig!!! :P





 


Peeace out!!!  :P

Kommentarer
Postat av: martina

mohahahaahahha, vilken sjuk jävla galen kväll. shit konstigt att vi inte rev hela haket ! :D

2012-05-04 @ 13:28:12
Postat av: Emma

Haha ja herregud de var nära att sofforna gick sönder. ;-) men de var så himla roligt! :-D

2012-05-04 @ 15:43:55
Postat av: martina

hhahah had ejust varit fint att få köpa in nya soffor och typ halva rresten av lägenheten ! hahahah

2012-05-07 @ 19:53:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0