Jobba Jobba Jobba!!

Japp de e de jag gör liksom. :P Idag blev de en tur på saxlyckan. =) Jag trivs som fisken i vattnet där. =D Lugn avdelning å jätte bra personal. =)
Igåe skjutsa jag morsan till akuten för bröstsmärtor. Ingen infarkt men dem vet inte än om de e kärlkramp kanske eller nåt annat. Så var å hälsade på henne förut idag å sen åkte jag nu ikväll efter besöktiden men de sket jag i ville träffa min mamma å då skiter jag i vad klockan e liksom. Man fick lite arga blickar från sköterskorna men vad fan jag bryr mig inte haha :P

Ne nu blire lite serietittande. :P




Peeeeeeeeeeeeace!!!!!

Kommentarer
Postat av: Jeanette

hoppas hon blir bättre snart! och att de inte är nåe allvarligt!!

2012-01-24 @ 22:02:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0