26 Januari

Japp imorn e de löning!!!!!! WoooHooooo!!!!! =D

Igår så var jag å hälsade på mamma två gånger. =) Hon mår bättre men har fortfarande sånt där tryck över bröstet. :S Men förhoppningsvis så får hon komma hem idag! :D Hoppas Hoppas.
Idag händer de väl inte så mkt. Ska skjutsa farmor in till örebro till sjukan där pga av hennes RA. Sen får vi hoppas att mamma ringer å jag får hämta henne. =) Annars blire å ta de lugnt. Imorn då blir nog Örebro. =) Måste ju shoppa upp lite av pengarna höhö sen kom jag ju på att jag fick av min storebror å hans sambo i julklapp 500 kronor presentkort på vad som helst i marieberg. :P Så jag kanske inte spendera så himla mkt på denna lön ändå. ;)

Nu sitter jag å dricker kaffe hemma hos mamma å pappa. :P Å ska snart åka hem med mormors bil. Sen blire örebro då.

Vi hörs!!!


Peeeeace!!!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0