20 September

Ja vilket fint väder vi har idag.! Or NOT!!! Ah de märks att de e höst iaf. Idag så har jag varit på stan med Pia. =) Blev lite handling iaf :P Nu snart ska jag köra pappa till stan typ där han ska hämta bilen för mamma fick ta den. De e väl tur att man har två bilar plus att jag har körkort. hihi Sen lite senare typ efter två blir de promenad med Jeanette å hundarna. :P Var ju på valpkurs igår med min lilla Sudden. Han e så himla duktig! Måste få skryta lite hehe Lärde oss Spunk och Tallefjant som jag tänkte köra lite idag med både han å Foppa.

Ne nu ska jag käka lite innan man ska köra på folk. hehe :P

Herrå så länge <3

Kommentarer
Postat av: Jeanette

uppdatering? ;)

2011-10-05 @ 10:23:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0