I just wanna make you sweat!!!!!

Yes nu skriver vi här igen då å vad ska lilla jag förtälja denna gång. Hmm...

Nu kan jag checka av en sak på min to do lista.... Har festat inne i Örebro igår. :P De var skitroligt!! :P Träffa en massa folk jag inte kände men lärde känna lite. ;)
I fredags fyllde mamma år så på kvällen blev litte kalas då. :P Halva släkten var där. Asså på min mors sida. =)
Nu sitter jag här hemma hos Jeanette å vi ska ha söndagsmys istället för fredagsmys. :P Har köpt goa gubbar å litte mousse. :P De ska bli för j*vla gött. haha

Ah som jag skrev tidigare i min blogg så ska jag klistra in en bild på min käraste vän Jeanette å en låt varje gång jag skriver ett inlägg å de jag säger lovar jag att göra. =)



Okej hmm en låt då...
Dennna låt e till dig då Janet JAckson.


I don´t know what it is that makes me love you so
I only know I never want to let you go
Cause you started something
Oh can´t you see
Ever since we met you´ve had a hold on me
It happens to be true
I only wanna be with you







Peace!!!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0