November!!

Jaa tydligen så e vi redan i november nu.. Tiden går såå himla fort. :P Så snart kommer väl snön. hehe de ska bli roligt å se vad sudden gör då. =D

Helgen som var var as kul. De var verklugen ferre på toopp!!! :P bilder finns att se hos min kära kompis jeanette. :P

Nu snart e de dags för jobb för mig. 16-21 å jag ska vara på min gamla avdelning som jag börja jobba på för typ fyra år sen. =) De ska bli riktigt roligt! =D

Imorgon bär de av till våran kära huvudstad för att lyssna på riktigt bra musik. :P Machine fucking Head!!! :P
Åker dit med min morbror å hans kompis plus kompisar från GBG!! =D Kommer blii såå awesome!

Kommer hem på fredag å då blir de troligtvis Boda borg haha :P

Ne nu ska jag käka å sen göra mig iordning för jobb. :P


Denna låt e tillgängnad till dig Frugan. ;)


This is who we are
This is what I am
We have nowhere else to go
Divided we will stand

We are the ugly
Beaten and torn
Brooding with power and ready for more
We are the hungry
Sick of this world
Of robbers of thieving
Of vultures unfurled




 Skååååål!!!!



Peeace!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0