27 november

Idag e de 27 november. De blåser rejält här i karlskoga. Inatt kunde jag knappt sova pga de. :/ Men men ifredags blev de fredagsmys på Katrinedalskrogen med mormor mamma å Mormors kompis Maggan. =) De var super trevligt. Igår lördag så åkte familjen in till Karlstad för att kolla på Färjestad som mötte Brynäs. =) Jag håller på båda dem lagen fast mest Färjestad. De var en mkt bra å spännande match. :P Å en massa snyggingar till spelare. höhö ;)
Ah de sluta med att Brynäs vann på straffar. =)

Har även gått å blivit lite sjuk hade jätte ont i halsen igårmorse å jätte förkyld. Halsontet har lagts sig lite men fökylningen finns kvar. Så får se hur jag mår imorn.
Sen så har jag bestämt mig för att boka tid hos en massör.. Har så grymt ont i ryggen!! Min morbror går hos en som tydligen är jätte bra så jag ska nog gå dit också. På tisdag så ska jag på kryssning med mormor! :P Woohoo!!! De ska bli riktigt roligt! Får till å med champagnefrukost på morgonen sen. :P De ska bli jätte skönt å få åka bort en stund å bara njuta å inte stressa å sånt.

Just nu sitter jag å lyssnar på Machine Head! Dem blir bara bättre å bättre i mina öron. <3 Love it!!!! Just nu e de mycket rock, hårdrock som spelas hos mig. Slipknot, Stone Sour, Machine Head, SOAD, Avenged Sevenfold, Soilwork, In Flames, Metallica, Dope, Arch Enemy ahh å många många fler! Brukar ju åka ner till Göteborg till Metaltown å då upptäcker man lite mera band man kan lyssna mer på. :P


 Machine Head

 In Flames


 Stone Sour


 Bjussar på en bild på lillebror, Petter som spelar bas i bandet Arch Enemy å så mig. =)




Rock on!!!!!









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0