Söndag= Bakisdag! ;P

Japp idag e de söndag å man vaknar väl inte helt kry. ;) hehe Men jag hade skit kul! igår. Så de var värt att må så dåligt haha. Idag e de även morsdag så vi har firat både mamma å mormor. =) Men innan de så träffade jag Jeanette en liten stund å de e alltid lika trevligt å roligt å träffa henne. Spelar ingen roll hur länge bara man ses liksom så har den dagen blivit bra. hehe

Just nu väntar jag typ på att tiden ska gå. Börjar jobba klockan 22 till 06 imörra. Blev ett extra jobbpass för de e mkt att göra just nu. Fast medans jag väntar kollar jag på tv, Mästarnas mästare kollar jag på. :)
Ne jag säger väl godnatt till er alla för medans ni ligger å sover gött så jobbar jag å sliter, ;) hehe

See yaa later!! <3


 Jeanette när hon fyllde 20!!! :P 
Fick bli denna festliga bild för hade inte kamera med mig igår så. :P

Kommentarer
Postat av: Jeanette

haha söt du e!! :P

2011-05-29 @ 21:12:36
URL: http://jeaanetteee.blogg.se/
Postat av: mee myself

tihi :P

2011-05-30 @ 06:38:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0