Skjut mig i huvet!

Jaa den låten har verkligen fastnat på huvudet. haha :P

Movits- Skjut mig i huvet!

Kasta bort mig, förstör mig.
Byt bort mig eller köp mig,
Spelar roll så länge

Begrav eller föd mig, uteslut eller döp mig
Är samma sak säger

Vet att du hör mig
Att jag försöker
Att du kan, sjunger

Väck upp eller söv mig
Tar det till körer
Vet inte vad, men jag
Ooohohohohohooo
Kan fråga vart det kommer från.
Pulsen rusar, huvet känns lätt som en luftballong


Spelar ingen roll så länge
-Skjut mig i huvet med en
Jag inte får det du har
Kan inte gå och vänta längre
-Lugern vill tala med mig
Men jag får inga svar
Även om inte det regnar Hallelujah
Så i mån utav plats, tar jag nog med mig paraplyet
(barabara ifall)
Jag inte kommer kunna klara av din (Dom)
Skjut mig i huvet med en Lüger låter Click - Boom

 

Kommentarer
Postat av: jeanette

så jävla dålig e den!!

2011-07-19 @ 14:23:47
URL: http://jeaanetteee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0