Drömmar.. Vad betyder vissa drömmar egentligen?

Jaa vad betyder vissa drömmar man drömmer?
Som härom natten jag drömmer om att jag är gravid liksom hur går de ihop. haha jag vill inte ha barn nu jag vill leva livet å resa å ha roligt. Haha Å sen när man drömmer om att man gifter sig med en viss person.. Visst de kan betyda att jag vill göra nån dag i mitt liv å de vill jag men varför drömma om de haha men på morgonen e jag alltid på bra humör ;) ahh en skulle allt vilja veta ibland vad drömmarna betyder. :P Sen har jag några andra drömmar som jag helst behåller för mig själv. ;) hehe nee allvarligt vissa drömmer e inga drömmer utan de har hänt i de verkliga livet. Å de går inte bort. :/ just dem drömmarna vill jag inte ha längre.. kan vakna mitt inatten av dem drömmarna å sen få tårar i ögonen. :( hmm jaa den drömmen e nog kanske för att minnas lite men usch allt behöver jag väl iinte drömma om. Ah ni som undrar vad för nåt jag drömmer tillbaka om så e de när jag hittade min farfar död. :'(


Ne nu till något mkt roligare å hetare ;) höhö :P

I´m in HEAVEN!!!!! ;)











Kommentarer
Postat av: jeanette

mmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm, Joel!!!!!!!

2011-01-25 @ 10:41:37
URL: http://jeaanetteee.blogg.se/
Postat av: mee myself

Mmm allihopa ;) höhö

2011-01-26 @ 12:54:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0