Don´t talk about moonshine Don´t talk about white wine!

Ja har inte orkat skrivit här men nu tar jag orken i kragen hehe

Idag så först var jag till örebro med mamma för att följa med henne till USÖ. Sen hem för att träffa Jeanette vid Maxi så handlade vi saker som fattades till att göra en cheesecak :P Sen gick vi hem till Janet å gjorde iorningen den tills imörra. Men innan de så gick vi till konsum haha :P Sen blev de lite OC avsnitt fast dem har jag redan sett ;) höhö nee nu ska jag titta på sista säsongen på OC känns lite tråkigt för vad ska jag nu titta på när jag har kollat klart på de nu snart haha hmm ahh får köpa någon annan serie som jag gillar haha :P
Imorn ska jag å Jeanette vid 10 till körskolan sen lite senare på kvällen så ska vi äntligen äta våran cheesecake å se en skräckis :P Å på lördag blire boda borg med brudarna å efter boda blire att käka ute på Katrinedalskrogen :P guud så roligt å mysigt =D Får se om en kan ta med kameran in i en bana haha :P

Nee nu blire sängen å kolla på nåt avsnitt av OC!! =D

Ny favvo låt : Hardcore Superstar- Moonshine


Kommentarer
Postat av: jeanette

god som fan blev den! :)

2011-02-06 @ 19:52:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0