Helgen! =)

Helgen började väldigt bra. =)
Fredag: Det började med att handla först med mamma å Farmor. Vi brukar hjälpa farmor nu när hon inte orkar så mkt åh hon vill så gärna åka till maxi också så då får vi hjälpa te =) men de gör inget jag hjälper gärna till. Sen senare på dagen vid 4 så kom Emmelie å hämtade mig i sin nya bil hihi =) å då blev de en road trip till Örebro hehe :P Det blev lite shopping sen lite käk sen vid 8 drog vi vidare in mot city för att gå på bio. Vi såg Sex And The City 2! Den var så jäkla bra!! verkligen värt pengarna.. :D Bion skulle ha börjat 21,15 men på någe vis så började den inte förrens 21,35 :S hmm aja men vi hade iaf jätte roligt gud vad vi skrattade haha :P Filmen var slut vid 12 på natten å då skulle vi bara hitta tebaka till bilen å sen åka hem :P vi har hemma vid halv 1 1 där nån gång. Tack så jätte mkt för en underbar dag/kväll/natt Emmelie. <3

Lördag: Det var rätt så lugnt, kändes nästan som söndag så de blev lite slappar dag först på förmiddagen :P Sen blev de lite kafffe å sånt där :P men som sagt blev en lugn hemmakväll på det också :P kollade på eurovision song constest.. mina favoriter lägger jag upp när jag kommer hem för nu SÖNDAG så e de MORS DAG åh just nu e vi på till strandkanten.... mer info sen...

Puss å kram <3<3

Kommentarer
Postat av: martina

låter som en toppenhelg , emma ! vi måste ta den där lunchen snart också ? :)

2010-05-30 @ 17:00:20
Postat av: Anonym

2010-05-30 @ 19:33:45
URL: http://miniinva.blogg.se/
Postat av: mee myself

Jaa de var riktigt gött faktiskt :P jaa de måste vi juh =)

2010-05-30 @ 19:34:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0