åhh!!!!!

Jekla skit asså!!! Jag kunde ha fått jobba på Åland i sommar... men nee jag var tvungen att tacka nej för jag har lovat att jobba här i kga!!!! Åhh vad frustrerad jag e nu!!!! Vet inte hur länge jag får jobba här å inte hur mkt m.m har inte fått veta ett dugg å egentligen så vet jag inte äns om jag har sommarjobb pga av att chefen inte hör av sig!! :( åhh vad f*n aja till nästa sommar så tänker jag jobba nån annanstans :D

 Nu vill jag att solen ska titta fram mer!! Inge mera regn tack!!! =D

<3<3<3

Kommentarer
Postat av: martina

men gud va synd att du missa en sån chans :( jag hade också kunnat få toppenjobb inom handikapp men fitt solbringen förstörde allt. är sjukt trött på de stället, man blir ju inet lite utnyttjad när dom Alltid (!) ringer till alla andar :( usch ! stackars oss ! :) love you emma !

2010-05-26 @ 12:13:12
Postat av: mee myself

Ja men eller hur de behandlar oss som skit ibland asså :/ men jag kanske får jobb där i höst istället :P så de hoppas jag på :D jaa verkligen stackars oss :P love you too martina <3<3<3<3<3

2010-05-26 @ 12:57:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0