Måndag 22 mars

Japp nu har man börjat spelat fotboll igen =D känns riktigt gött. Igår (söndag) spelade vi match igen å vi vann :D vi har ett riktigt bra lag nu tkr jag. Vi samspelar å vi spelar som ett lag. Ni som e sugna på att spela kom gärna förbi å testa å känn om ni vill spela med oss KSK Damer =D Ah iaf denna vecka kommer bli full med träning å plugg... Idag e de en såkallad vilodag haha imorn drar jag igång.. eller jag idag var de en plugg dag.. Imorn blire träning först klockan 12 på lagret med Indoor Walking sen senare på kvällen e de dags för fotbollsträning :) onsdag får vi se om de blir nåe pass på lagret eller om de blir en pluggdag bara men på torsdag då e de fotbollsträning igen :D Nu väntar man på att få höra om man har fått jobb eller inte men de lutar åt att jag får :D Å sen i augusti åker jag utomlands så jäkla gött bara bry sig om sig själv å få koppla av liksom :P sen börjar planeringen mer om man ska ta å flytta härifrån karlskoga å söka sig jobb nån annastans liksom.. vi får se efter sommaren.. Åh ja just de denna sommar kommer bli extra special.. Jag fyller 20 :D håller på att planerar lite här så får vi se vad som kommer hända då ;P Samt om de blir Metaltown :D måste dit iaf haha så mkt bra band som ska spela :D aja ha de gött så hörs vi

Puss puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0