Åsen

Nu på kvällskvisten så åkte vi (mamma,pappa,jag,lillebror) ut för att kolla hur de såg ut ute i Åsen. :P gud vad mysigt!! Åh jacuzzin var riktigt lockande kan jag ju säga hehe :P Till å med ljudanläggning på den :D
Ah de kommer bli riktigt roligt på lördag =D 

Idag så gjorde jag ännu mera slingor samt klippte håret =) Å jag trivs =D de blev väldigt blont nu haha men jag tyckte de var fint =D 

Nu ska vi äta kycklingspett med texas honey som smaksättning de e JÄTTE GOTT!!! Finns att köpa på ica maxi hehe gjorde lite reklam där :P 

Kommer en bild på hur de blev i håret.... 
Samt kycklingspetten hihi :P

Här kommer flera bilder på fotbollspelare :P 



 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0