14 December

Japp de e nu bara 10 dagar kvar till Julafton!!! =) Jag e snart klar med alla julklappar :P bara två kvar. =)

Ja jag har glömt att berättat att jag ska börja släktforska. =) På pappas sida mest. Det började på farfars minnesstund.. Farmor satt å prata om minnen å så. Sen började hon prata om släkten så nu ska jag börja gräva efter så långt de går. Hittills så har farmor sagt släkten e valoner. Å ni som inte vet vad valoner e så e de en folkgrupp som är franskspråkiga som kommer från södra Belgien. Det var riktigt häftigt att veta. :P Jag Pappa å Farmor ska sätta oss ner så ska farmor få berätta de hon vet sen ska vi fortsätta vidare. =) De ska bli riktigt roligt att få veta historien om farmors farmor med mera hehe

Vad har jag mer å förtälja hehe hmm inte så mkt förutom att jag ska te Metaltown 2011!!! Mycket bra band som kommer!!!! =D HöHö







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0