13 December = Lucia =)

Jaa de går så fort nu tkr jag. Snart e de julafton sen nyår å jaa sen e de 2011!!! Det går så himla fort nu kanske lite för fort tkr jag. En börjar fundera lite nu om framtiden... Vad kommer att hända mig? Kommer jag skaffa barn? Kommer jag att dö ung? Asså hela tiden tänker jag nästan så. E faktiskt lite rädd för framtiden... Vet inte varför men en sak jag e rädd för de e att alla nära å kära dör!! :( Vad händer liksom sen när man dör?. Hamnar man i himmlen eller vad händer?? Det känns väldigt konstigt här hemma ibland.. Farfar "besöker" mig. Schh jag vet jag låter dum eller rent utsakt psykiskt hehe men de e sant de e riktigt läskigt. Vaknar ibland på nätterna att de blir kallt å att de luktar farfar. Alla har ju sin egen doft liksom å nu senast här så blev jag faktiskt lite rädd för de kändes verkligen som om han e här för att kolla så vi sköter oss eller nåt liknande. Å eftersom jag tittar på sånt där trams som inte tror på, på tv hehe så sa jag - ne jag ska sova nu, du får komma imorn istället. Det var jätte konstigt för helt plötsligt blev allt varmt igen samt så kände man nästan att de var nån där innan jag sa de där orden. Creepy tkr jag men ändå inte på någe sätt.

I helgen så hade jag mkt att göra hehe :P
Fredagen började med att jag mamma å farmor åkte å handla på maaxi som vi gör varje fredag. =) Sen vid 12 åkte jag till Magda H för att spendera lite kvalité time med henne å hennes underbara, gosiga barn. =) Det var riktigt roligt att träffa henne igen. =D <3
Sen på kvällen åkte jag till min härliga supergoa vän Emmelie, till hennes nya lägenhet. =) Där bjöds de på kaffe latte godis pepparkakor m.m Rosita var där samt Isabella =) Det var riktigt roligt att träffa dem igen. Vi kolla på Idol å jag blev superglad att Jay vann men jag tyckte att Olle kunde vinna istället. För e man med i Idol så ska man vara en förebild till ungdomarna. Å då gör man inget brottsligt liksom men men blev glad ändå att de var Jay som vann. =)

Lördag gjorde jag inte så mkt.. Söndag blev en dag i örebro med mamma pappa å farmor. Först åkte vi till wadköping på julmarknad de var riktigt myysigt! =D Sen vidare till Marieberg för att handla klocka till farmor. Som hon köpte på Ur&Penn =) Sen blev de IKEA för hela slanten :P
Å idag har jag jobbat kvällen. =) Blir nog kanske mer jobb i helgen. =)

Ne god natt på er e trött hehe inte undra på klockan e nu 4 minuter över 1 haha =)

Natti natti <3


 Här var jag nog tre fyra år tror jag. =)

Kommentarer
Postat av: Jeanette

emma, du är inte knäpp :P I sommras så dog en gubbe på mitt jobb så jag tyckte jätte mycket om! och samma natt som han dog så kändes det som om han va i mitt rum lixom! så svårt att förklara känslan, men jag är säker på att han va här! Bara så du vet, du e inte knäpp ;)

2010-12-14 @ 12:20:52
URL: http://jeaanetteee.blogg.se/
Postat av: myself

Va bra då e jag inte knäpp. hehe ;) Ja precis de går inte att förklara riktigt hur de känns men de e nån här :) Å jag tror de e farfar =)

2010-12-14 @ 12:40:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0